HTML

Eszmeráldá visszavág...

meg- és tuhl- de legfőképpen átélni az életet... ahhh... :D

Friss topikok

  • Pinczes.Laszlo: Egyszer találkoznunk kell mostmár, mert úgy érzem, a világháló leküzdhetetlen kommunikációs gátaka... (2010.08.09. 23:13) ..világok..
  • Svenson: A cosmo megmondta:D (2010.07.24. 03:54) déjá
  • Svenson: megértem* :$ (2010.06.12. 17:43) terek...egyterűek és többterűek
  • Sájen: Öhhhm... azt hiszem ez már sok volt, és kissé erős... de azért köszönöm! (2010.06.04. 21:03) mézédeskeserűség
  • Sájen: @Svenson: Hm. Megfogtál.. Nem hinném, hogy ilyen téren összehasonlításokba kellene bocsátkoznod N... (2010.05.26. 20:50) verze túúú

Linkblog

2010.02.19. 21:36 Sájen

sáfélefurma

 

     nohskéremszépen, akkor lássunk hozzá... d(^˛.^)b
    itt ülök és merengek... hogyan fogjak hozzá... tegnap és tegnap előtt is akartam írni... de már késő volt, mikor eszembe jutott... már félig aludtam is talán... akkor jöttek a gondolatok... most is jönnek, de ilyenkor már nem hangzanak olyan frappánsan és nem hordoznak olyan sok mondanivalót, mint azokon az éjjeleken...
                 de ismét nem mondtam újat, mert az idő valahogy ebben a dologban is inkább bont, minthogy építene és formálna... megszoktuk!
    ma azt mondta p. barátném, hogy már csak az álmai tartják életben... ott olyan szép minden és úgy szeret aludni, mert mindig álmodik és számtalan izgalmas dolog történik vele... mosolyogtam magamban...
            nem ismered őt, így azt mondanád... depressziós és mily szörnyű, hogy nem segítek neki két kézzel... én azonban ismerem... az, hogy lusta elmenni dolgozni és ezáltal pénzt keresni magának, melyből vásárolhat kénye-kedve szerint csini rucikat és mehet bulizni, akár számos más városba, nyílvánvalóan szüli azt a problémát, hogy nincs pénze... így öröme sem... unatkozik és ezt rettentően gyűlöli... hm, sajnálom... majd talán egyszer valaki felnyitja a szemét... én próbáltam, de durván megkaptam a magamét... úgyhogy... nincs kedvem tovább segíteni... majd kilábal a szürkeségből... de kétlem, mert nem egy születettfeleség ő sem... .. .
                    olvastam ma blogot is... szokásom... tudom, hogy tudod... :)
       ott is szürke volt minden... szeretem a szürkét... magát a színt és az életformát is valamelyest... de lehet csak azért, mert kénytlen vagyok elviselni... sajnát magam miatt...
az ifjú fiú... aki a postot írta... teljes mellszélességgel harcolt azért, hogy Ő ne legyen szürkekisegér, mert az milyen szörnyű... Jesssszus!
a gondolatai szerint... minden egyes ember egy csoda... (nem kizárt! de ne csodáljak egy sorozatgyilkost... és egy pedofilt sem, köszipuszi) szoval... csoda! mindenkiben lakozik valamiféle erő... ezt az erőt, ha felismeri és mások számára is elérhetővé teszi... tehát kinyilatkoztatja... (uh, micsoda kiba..ott szektás toborzó szöveg... :D) akkor bizony ő különleges... nem szürke, nem átlag... ha mindez igaz volna, akkor bizony csak szuperhősök szaladgálnának az utakon... és mi volna ezzel a baj???? az, hogy elvesztené varázsát a különleges... és nem csak a szó, de az is, aki megtestesíti... egy szó, mint száz... nem lennének különleges emberek, ha nem lennének szürekkisegerek... és én inkább legyek szürkekisegér... de ezáltal én is naggyá teszek valakit.... és ez qrva jó érzés... :D jahj, igen... hogy nem minden ember képes fellelni magában azt a bizonyos erőt... ezt nem tartom valószínűnek... inkább csak különbség van aközött, hogy valaki atomfizikus esetleg valami feltalálója vagy csak egy egyszerű egyén, akinek varázslatos a mosolya, méghozzá olyannyira, hogy még a halott is feltámadna, ha láthatná... hm... én nem keresem az erőmet... én nem akarok echte különleges lenni... az olyan, mintha néger akarnék lenni, ezért sárral kenem magam... nem eredeti csoki! az nem csoki!
ez a fiú, direkt különleges akar lenni... szerinte többre hivatott, mint hogy átlagos legyen... én úgy sajnálom... és tényleg megszorítanám a kezét, mikor majd annyira nagyon fájdalmasan zokogni fog a felismeréstől, hogy ő is csak egy szürke folt az ég ritkán szivárványos tengerén... de nem tehetem... nem gátolhatom meg, hogy tapasztaljon csalódásai által... kell a csalódás! mert picit másképp látni utána a világot... észreveszed a fűben a pici ibolyát... finomabb a reggeli kávé... és akiket eddig "csak" szerettél... azokat most mindennél és mindenkinél jobban... és fuh, de jó, hogy vannak neked!  ugye? :)          nyílik a szem, nyííílik...
                   lehet tévedek... sosem tudhatom... tudhatod... 

            
              uhhh... jó kis d&b dübörög mellettem... bennem...
kisskissbangbang... megyünk aludni? elég belőlem, ugye? föh... választ nem kértem... :)
kellemEST! csókom hömlöködre reppen...                         

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ucccuneki.blog.hu/api/trackback/id/tr811774692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Svenson 2010.02.21. 12:38:35

Valamikor régen... Én is úgy gondoltam hogy majd megváltom a világot, mert nem vagyok szürke kisegér és nagy dolgokra vagyok hivatott. Jópárszor pofán aztán picsán rugdostak. Visszalöktek ahogy előre másztam volna. Akkor elgondolkodtam és értékeltem hogy mit miért, és az mennyit is ér valójában. Nem lettem szürke, kisegér sem. De ember tudtam maradni és szerinttem megérte. Inkább éhendöglök minthogy barom módjára másokat lehetetlenítsek el. Ő legyen boldog a BMW-ben. Én meg csak azt tudom felmutatni hogy a barátaim és szeretteim ugyanazok akik voltak, max többen lettek, de nem kevesebben, és nem teljesen mások. Így megéri.

Sájen 2010.02.21. 13:08:44

@Svenson:
A szürke kisegér itt csak azt fejezi ki, hogy valaki megelégszik hasonló értékekkel, mint Te vagy én! Nem anyagi javakra kell gondolni illetve nem csak és kizárólagosan! Kissé összetettebb, csak elmaradtam kisséa csudálatra méltó a fogalmazás terén és nem adtam át a lényeget...
Az ifjú ki akar emelkedni a tömegből... nyílván nem hétköznapinak hitt érzékeivel, mellyel megteremti magának a szintén nem hétköznapi egzisztenciáját... na, ez lesz erőltetett menet... mert bár én hiszek az akarat erejében, de ebben az esetben tényleg igaz, hogy ami nem adatott meg eleve, az nem is lesz miénk sose... vagy csak nagyon-nagyon ritkán... nem tudom... lehet ez is hibás elmélet...

A vörös utazó 2010.02.21. 18:23:10

Megint jövök, én a köcsög, aki beleszól. Nem olvastam a blogot, így lehet, hogy van ami nem úgy jött át, de az alap diagnózis az az, hogy ő legalább megadja magának az esélyt. Te meg eldöntötted, hogy ez egy faszság, te maradsz inkább ugyan olyan mint bárki más. Nem kell megváltani a más világát, elég a sajátodat. Papolni arról, hogy én tűrök, és önfeláldozok, az vicces dolog, én is így éltem le eddigi életem, de az utóbbi időben rájöttem, hogy nem más, mint gyávaság. Jön a sikerélmény, hogy egy probléma két probléma három probléma megoldva, csak az a baj, hogy egyik sem az enyém. Ha másét meg elkúrja az ember, az nem neki fáj. Szürke kisegérnek lenni nem más, mint fosni a kudarcoktól, meg csalódásoktól, attól, hogy van aki meg fog és visszahúz.

Én hiszek abban, hogy mindenki különleges, még nagyon megdolgozni sem kell érte, csak elfogadni, aztán megkeresni a mibenlétét. Én különlegesnek tartalak titeket (Dia, Zoli), magamat is annak tartom, sőt mindenkit annak tartok, aki nem akar szántszándékkal szürke kisegér lenni. Nem kell kitűnni a tömegből, egyszerűen csak nem homogén a tömeg...ennyi. Dia...gondolj bele abba, hogy milyen ciki már, hogy én különlegesnek tartalak, te meg nem tartod annak magad...:) Rajtad múlik, hogy színes vagy feketefehér...

Sájen 2010.02.23. 14:29:45

@A vörös utazó:
Esély... mindenkinek van esélye a jobbra, gondolkodjunk akkor pozitívan, mégha néha nagyon nehéz is... naderajta, hát! Tételezzük fel, megtalálja a maga varázsát... akkor nem saját maga miatt fog elbukni és sírni majd, hanem mások miatt... épp azért, mert nem mindnekinek jelenti ugyanazt a "különleges"... mintahogy most három féle verzió került előrtérbe a 'szükrekisegér' definiálását illetően...
nem hinném, hogy a félelem tenne valakit szürkévé... le lehet győzni a félelemet, aki nem teszi, nyílván nem él olyan inteníz életet, mint más... és így nevezhetjük szürkének, de attól, hogy valaki fél... az nem jelenti azt, hogy nem is cselkeszik majd a későbbiekben...

Mindenki különleges volna? Legyen... igazat adok Neked... .. .
de csak azért, mert nem szeretek ily formában vitázni...
köszönteeem! :*

Svenson 2010.02.24. 16:12:11

És Laci jött, megint olvasás nélkül ugatott bele, de most járjon már neki is egy piros pont:D
süti beállítások módosítása